utorok 6. augusta 2013

 Recenzia špirál


Dnes som sa rozhodla urobiť menšiu recenziu špirál ! Osobne špirále používam často a snažím sa používať tie najlepšie! V recenzii nájdete špirály od značky : Avon , Miss Sporty . Ku každému fotka špirály a oka na ktorom je špirála nanesená. :) Dúfam že sa bude ľúbiť  no kvalita nepoteší ! Ach , ten starý foťák :) PS: Je mi ľúto že sa na to musíte pozerať obrátene ! Blbne mi comp :( Sorry :)

 


1. Longest lashes ever -Avon



Táto špirála od Avonu je dvojfarebná. (Biela a čierna ) . No ja používam len čiernu. Plus na nej je , že nerobí žmolky. Mihalniciam dodá objem ale nieje to ten najväčší. Keby že sa ma opýtate či sa ju oplatí kúpiť a žiadali by ste veľký objem povedala by som nie ale keby sa to opýtate s cieľom zvýrazniť mihalnice bez žmolkov tak jednoznačne ANO . :)








  

2. Pump up booster - Miss Sporty 

Miss Sporty je jedna zo značiek ktorá má priemerné špirále. Tak ako o tejto špirále básnili je 50 na 50. Objem je síce veľký ale žmolky mihalnice neobídu. Ale špirála má niečo do seba. Je za prijateľnú cenu
a je veľká. Takže aj áno aj nie. No rozhodne ju budem používať ďalej.



3. Super Full . Avon 

Táto špirála ma proste dostala ! Jedna s najlepších špirál aké som kedy mala. Je ľahká. Avon odviedol dobrú prácu. Dobre mi tvaruje oči ! Super sa zmýva. U mňa zo všetkých štyroch špirál NO.1 ! Neviem ako
vám ale mne sedí. Žiadne žmolky. Aj objiem je OK !
 

4. Super SHOCK- Avon

Aj s touto špirálou som spokojná. Je primeraná. Objem menší ale zato žiadne žmolky ! :


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára